Familjemiddag...



Idag ska jag bjuda Camilla & Eric...Mamma & Pappa på Söndagsmiddag!

De kommer vid kl 17.00....jag ska laga skinkstek med kokt potatis, sås & kokta grönsaker...& svart vinbärsgelé!
Det ska bli gott!!! Mange älskar stek så det blir bra....

Idag har jag städat lägenheten...fan vad dammigt!!
Torkade lister mm...stoppade undan alla tomtar igen. Behöll ljusstakarna. Tycker det är mysigt!
Tindra moppade golvet! Jätteduktig är hon!
Hon doppar ner moppen i vattnet...sätter den i urvridaren...snurrar & trycker ur vattnet....sen moppar hon!
Så otroligt duktig!

Nova följde efter dammsugaren när jag gick runt...sen fick hon mat...& somnade medans jag & Tindra fortsatte.

Hon är inte klok numera...rusar omkring i sin gå-stol.
Antingen är hon i Tindras rum äter på hennes dockvagn eller på hennes sparkcykel eller kör över hennes saker så att Tindra skriker...putter ut henne ur rummet & stänger sin dörr =)
....eller så äter hon på babysittern...eller hänger i mina gardiner!!!

Hon har kommit på att hon kan nå jättelångt om hon ställer sig upp & sträcker på sig...ha ha...jätteduktig!
Men d är jobbigt!

Ha en bra söndag alla mina vänner!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: kicki-loo

God jul till dig med Vera :D och Gott Nytt År!



Haha låter bra ;) vi löser de :D haha

Hoppas allt är bra med dig och familjen :D

2008-12-28 @ 22:04:17
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0