Frost & svinkallt...




Idag var vi ute & lekte...eller när jag kom hem fr gymmet mötte jag Mange, Tindra & Nova.
De var ute & samla snö....jag som inte var klädd för detta gick in & upp i förrådet & plockade ner ett par termobyxor jag fick av Camilla för några år sedan som hon använt när hon körde travhästarna...det är skitsköna! Varma & goa!
Sen leta jag upp ett par varmare vantar till Tindra oxå...prinsess-vantarna är inte varma!!! Fina men inte varma!!

Sen var vi ute i nästan 2 tim....Thommy, Fia & Mathilda (& Lilo) fick vi dragit ut en sväng oxå...
Lilla grannen hade med sig kaffe...mkt gott!!  =)
Töserna gunga en sväng sen var det mörkt & kallt...så vi drog oss hem!!!

Nu ligger Tindra & tittar på Heffaklumpen...Mange ligger framför teven & tittar på nått...Nova sover...& jag...jag sitter här & bloggar lite!!!

Ha en fortsatt bra kväll alla!!!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0