Gympass 16 dec



Idag körde jag själv till skolan...hade bara tenta, sen efter tentan åkte jag direkt till gymmet & körde veckan första pass.

Dagens grupper var: bröst, biceps, axlar & mage.

Körde super-set hela tiden utan vila....som min PT sagt till mig...hi hi!


Svettades som en gris nästan med en gång....skönt! Men det är jobbigt att köra så här utan att vila emellan men ändå skönt för tiden bara springer iväg....

Bröst & bicpes  super-set. 12 rep/set & 3 set/muskelgrupp
1. Bröst liggande på bänk med 6 kg hantlar kombi med biceps sittande på bänk med 6 kg hantlar
2. Bröst liggande på bänk (flyes) med 6 kg hantlar. Biceps stående med stång. 3 kg vikter/sida. Vikt på stång???
3. Bröst i cable-cross första blocket som vikt. (vikt?) Biceps i maskin med vajer 8 kg tror jag.

Axlar & mage super-set. 12 rep/set & 3 set/muskelgrupp
1. Axlar i cable-cross. Arm går bakom kroppen & upp i axelhöjd 5 kg. Mage liggande på bänk. Ner & upp-rull av rumpa.
2. Stång med 2 kg/sida. vikt stång?? Dra upp till hakan. Mage i  maskin stående på knän 20 kg handtag bakom huvud
3. I cable-cross sittande på bänk. Dra i sidled. Första blocket. Vikt?  Mage på golv med ihop-rullad matta under svank.


Ett bra pass som svetten flödande på!

Som jag sa till Mange igår...vilken idiot börjar lägga om sitt liv med mat & träning 1 vecka innan årets ätardagar...JUL!!!
Jo...idioten heter Veronica. Alltså jag!  ha ha!!

ja ja...nu har jag iallafall börjat....känns bra men snart kommer svackan...jag vet det!!!  =)

kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Rundberg

du är duktig du... Lika bra att börja innan jul för vi andra idioter säger att vi börjar efter jul... men sen händer det nåt och då är det jul igen=)

2008-12-17 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0