Nova sluka en hel burk....




Idag slukade hon en hel burk med morotspuré...& en halvburk med päronpuré!!!

Så duktig våran lilla tjej.....det går så fort nu...snart är hon 5 månader! Helt otroligt!!

Igår fick min kusin Lizethe sin andra...en liten Hugo tror jag det blir....en pojke var det iallafall....26 dec...vilken födelsedag!
Tycker synd om Tindra som fyller 9 dec men 26 dec är nog strået vassare....

Skitsamma...han var frisk iallafall & hon mår bra så spela roll när han var född! =)

....men hon (som jag) kommer ju få skit för det när de blir äldre..."varför planera ni så dåligt att jag föddes i december, ALLA andra fyller år i januari..."  ha ha!!!

Ha en bra fortsättning alla!!!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0