Ny blogg mm



Hej på er!!

Nu har jag startat en blogg till....så att ni inte ska få dåligt samvete (eller tycka det är tråkigt) av att läsa om min träning!!
Så nu har jag en ny blogg som heter www.mammavera.blogg.se/veratraning

Så på denna blir det bara diverse saker som poppar upp & händer...den andra blir de blod svett & träningsvärk på =)


NOVA RULLADE ÖVER FRÅN RYGG TILL MAGE IDAG!!!!!!


En mkt stolt mamma vill jag lova!!!
Det är nått visst när ens barn gör sina framsteg...känns som OS-guld!

Nova är mkt tidig...eller tidigare än Tindra med saker....men det beror säkert på att hon har Tindra oxå.
Tindra hade ju bara mig & Mange....

Igår insåg Nova att det hänger grejer vid fönstrena som man kan nå om man sträcker sig lite....gardinerna!
Sen hitta Mange henne under granen!
Sen hörde vi att Tindra blev förbannad att hon hade tagit hennes filt från stolen...ha ha...hon hade gått fram med gå-stolen (som hon bemöstrar som värsta rallyföraren...brås på mamma antagligen för jag var grym med gå-stol...& kör som en rallyförare oxå så....hi hi)....& sträckt på sig & fått tag i filten & dragit ner & satt och bet i den...morrade som tiger! Så underbar denna lilla skit!

Idag kommer syster-yster hem från sin semester tripp....fan vad jag har saknat henne!!!
Men imorrn lär man få höra 1000000000 gg hur blek man är......men men....hon var blekast i somras!
Hon har ALDRIG varit blekare än mig en sommar....men iår fick hon ge vika! Och hon mådde dåligt av det oxå...hi hi...var & sola solarium! ha ha! Lillasyster Camilla!!!!

Ha en bra fortsatt kväll alla mina nära & kära!!

puss puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0