Omläggning av träning

...nu har Mange gjort ett nytt tr upplägg åt mig. Han är trött på att jag gå & klankar ner på mig själv hela tiden. han har rätt. Vill inte göra det men tänker inte alltid på det...sen har min kropp fött sitt andra barn med men ögonen har inte fattat det...de pratar antagligen inte med kroppen. Ögonen ser bara en slapp mage & allt annat negativt...huvudet säger att HALLÅ du har fött barn. Du är ingen Viktoria Beckham mm som svälter sig & har en personlig tränare för en massa pengar som får dig till en size 0 på 2 v.....(inte för att jag vill vara en size 0 men lite fastare hade inte vart fel)

Upplägget är:
2 gympass i veckan där jag kör super-set hela tiden...ingen vila...& 12-15 rep/övn....asjobbigt är det!!! men skönt!

sen är det 3 snabba promenader som gäller...helst med Nova i vagnen (så att  han slipper ha 2 barn hemma. ha ha)

Denna veckan har jag hunnit med:

Mån: gym (bröst, biceps, axlar & mage)
Tis: tindra 3 år
Ons:
Tors: Snabb promenad
Fre: Gym (rygg, triceps, ben, vader, mage)

Så nu har jag bara 2 promenader kvar.....detta går ju bra...än så länge!!!

Ha det bra alla!

//Vera

Kommentarer
Postat av: mange

vänta du bara...d här e bara början :)

2008-12-12 @ 14:00:07
Postat av: Jenny

Min har inte blivit fast på 1,5 år, så jag har insett att den nog inte kommer bli det heller någonsin. Andra graviditeten tog styggt på kroppen och jag kommer aldrig bli sådär smal igen! snyft

2008-12-13 @ 10:50:16
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0