Skinkan är inne...

....& julafton närmar sig!

Kan det inte bli lite snö på julafton!!!! Tindra säger ju att tomten bara kommer om det är snö!!
Kan hon inte få lite snö då????!!! SNÄLLA!!!!!
                                                                 


Imorrn är det tjejjulafton....underbar tradition som jag nog får ta åt mig äran för, eller????  =)

Vi har haft den i många år nu iallafall....vi träffas hos nån...d sista åren har det vart hos Helena, så är det även iår.

Vi dricker glögg...eller annat t.ex vin eller öl....
Vi köper alla en julklapp för 50 kr...iår har vi höjt till 100 kr!
Sen lägger vi alla paketen i en säck & så får man dra ett var!!!

Sen är det olika om vi går ut, & då brukar det bli Boris...numera Hamnkrogen!
Det är knökat varje år...mkt trevlig tradition...men jag har åkt hem de andra åren....mkt pga mina barn! =)

Men det är ändå tiden innan utgången som är mysigast....fira jul med mina bästa vänner!!
ÄLSKAR ER de vet ni men man ska inte glömma att säga det emellanåt oxå!!!

...snart är skinkan klar...då ska jag hugga in på en (eller flera) mackor med skinka på! *Mmmmmm*

puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0