tentor tillbaka....

I fredags fick vi mail från lärarna i arbetsrätt ang betyget på första tentan....jag fick 34 p (G) det var skönt! Ingen omtenta efter jul förhoppningsvis....om jag inte flunkar totalt på tisdagens tenta nr 2! Men det ska nog inte vara några problem att klara det.....

sen fick vi tillbaka tentan i Produktions kvalitet....G+.....blev hur glad som helst! Har inte fått ett +, inte förväntat mig något + någonsin i ämnena som börjar med produktion...dvs Prod.kvalitet & prod.ekonomi...så jag blev jätteglad!!!

...så nu klara jag G totalt i den kursen! låg ju precis på gränsen i prod.tek i våras & dessa två ämnen bakas ihop till ett betyg så...HAPPY HAPPY!!!!

kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0