tillbaka...

har inte haft så mycket tid på sistone....mkt i skolan. En tenta i Prod.kvalitet imorrn & på tis den sista i arbetsrätt... kommer nog gå så där.....

Tindra har fyllt 3 år under dagarna oxå....min lilla bebis!
TRE ÅR SEDAN man låg med värkar på Näl & ville ha ut skiten! (Förstå mig rätt....jag älska henne nu, inte  när hon låg i ytterläge påväg ut!!)
Nu ha man stora damen hemma i lägenheten...en prinsessa som ÄLSKAR alla sina nya barbie dockor!!!

Bästa presenten var som alla de 2 åren innan från...PETER ARVIDSSON!
fattar inte hur han lyckas men varje år ÄLSKAR hon hans present!

1 år: En hund som lät. Olika ramsor, sånger mm när man tyckte på tassen, nosen etc....
2 år: radiostyrd bil!!!
3 år: Sjungande Barbie som man kan koppla in Ipoden till....

Fick massa andra fina presenter med....My lttle pony stol...tingeling pyjamas som anv varje kväll numera...ritblock...pussel mm   TACK ALLA!!!

Nu ska jag ut på power-walk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0