Veckans alla pass avklarade!

idag gjorde jag klart den sista promenaden. Känns bra..klara första veckan!!!  =)

Gjorde så här idag...körde upp mammas bil till henne på Grössbacke sen gick jag hem...det tog 55 min.
Gott med en bra ljudbok i Ipoden!!!

Var helt slut när jag kom hem...Mange hade lagat mat & jag var sååååå hungrig!

Började eftersvettas så det var nog bra att sätta sig & äta så att man svettades klart innan man duscha...ska in snart. När jag bloggat klart....

Så....nu är det bara ALLA andra veckor kvar!! Detta ska gå.....lite karaktär har man väl ändå...långt där inne någonstans...väl gömt...bakom alla tankar om goa fikor , lördagsgodis etc.....

På tal om det...på lördags ska vi göra egna chips....längtar! Hoppas de blir goda! Vi hitta ett recept (eller många) på nätet...jag älskar ju chips så om d blir goda är det ju ett JÄTTEPLUS för mig....

Ha det bra alla!!

kramar

Kommentarer
Postat av: Helene

Känns skönt att veta att OLW & Estrella inte går i konkurs trots lågkonjunkturen då vi har två st chipsfantaster i släkten... Vera & Alex!!!

Bamsekram

2008-12-15 @ 09:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0