Asbra bok!!!!



Var inne på Jennys sida & hon rekomenderade en bok....om du har hundar!

Jag vill rekomendera en bok som du som människa ska läsa....jag var på en föreläsning med Kaj Pollak för några veckor sedan.....den bästa föreläsningen jag vart på!

Han är grym!

Vill du utvecklas som personen & ändra ditt sätt att tänka!!

Kan inte förklara....det måste upplevas eller läsas om.

Jag har min bok på toan...för det är så att du ska läsa 1-2 stycken bara per gång & sedan reflektera över det du läst.... perfekt för toan!! Du hinner ju inte så mycket mer när du sitter där & trycker!!!!

Så in på Bokus eller nån annan sajt & beställ denna bok,....

Julklappstips!!!

Han har även skrivit "Att växa genom möten"....lika bra den!!!!

kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0