Barbie...

                                                                                                           



Vet inte vad som hände men helt plötsligt var det PRINSESSOR & BARBIE som gällde....

Mange satt med Tindra i knät & tittade på CdOn på nätet...hon fick välja filmer han skulle "fixa"....
Hon pekade BARA ut Barbie filmer.....

Hon har ju sedan innan Askungen 1,2 & 3...Törnrosa...Snövit...Jasmine...Belle...tror inte jag glömde nån av Disney prinsessorna....jo Ariel!

Men hon är ju för söt när hon traskar omkring & dansar balett som Barbie gör i Svansjön. Hon ligger på golvet & sover & väntar på prinsen (jag eller Mange) som ska väcka henne med en puss, som Törnrosa & Snövit.
Sen har hon ju fått en klänning....som vanligt av Camilla & Eric.

Allt börja ju faktiskt , kom jag på nu, när Camilla & Eric var & hälsa på när Nova precis kommit hem & gav Tindra ett set med prinsess-grejer...högklackade skor, ballerinadräkt, krona, ring, örhängen & halsband! ALLT I LJUSROSA!!!!

Nu när Nova döptes så fick hon en Belle-klänning.....en guld/gul klänning med tyll mm....JÄTTEFIN men....

Sen har vi ju även älvorna...Tingeling & gänget som har börjat intressera Fröken Tindra.
Hon är ju en älva. Tingelings kompis heter ju Tindra så hon har ju en bok om Älvan Tindra så den har vi läst emellanåt.

Ja ja...det är bara att hoppas att man lyckas bättre med nr 2 ...ha ha ha...näe skoja bara. Hon är underbar våran lilla prinsessa!!!

Ha det bra därute!!!  Nu ska jag gå & träna!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0