Fredag & Road-trip till Stallarholmen

Nova lät mamma sova bra inatt....hon vakna 04.25 & hade då sovit sedan 22.30 så jag var mkt nöjd!

Ho har böjat med sådana där 3-4 tim/sovnignar på nätterna nu....hoppas det vänder snart igen till 8-10 tim =)

Nu käkar jag frukost....snart ska jag hämta Helena & sen ska vi lämna barnen hos mamma & efter det är det "The Pinks" på högsta volum upp till Strängnäs & Stallarholmen....vi ska till Rundberg & fira hennes 30-års dag!

Ska bli så roligt...först ska det bli kul att göra en "road-trip" m Helena igen...vi ha så jävla kul när vi gör det....längst vi gjort var till Umeå för 7,5 år sedan när hon skulle flytta hem & vi åkte upp för att hämta hennes saker.....så satans kul!

Sen tog vi en "dags-tipp" förra året när Astrid skulle döpas..upp & hem igen på samma dag. Lite knas men vi kände att vi ville vara där för maria & lill-kråkan Astrid!

Barnen ska var hos mamma tills Mange kommer hem från jobbet...tack mamsen!!!!

Satte upp liteljusstakar & stjärnor igår....Stjärnor i mina stjärnors rum...Tindra & Nova!
Tindra var helt galen....Pappa Pappa kom & titta ja har en stjärna!!!!!!

Han var inte lika nöjd för han satt & spela tv-spel med Micke...ha ha...

Micke...när jag kom hem fr gymmet igår så satt Micke med Tindra i Tindras säng & lekte med BARBIE!!! ha ha!
Men han såglycklig ut så....fan vad hon styr dem. Hela grabb-ligan ha hon lindat runt sitt lill-finger...& Camlla såklart!


Näe nu måste ja fortsätta äta...sen drar vi!!!


Ikväll blir det jag & Maria & en flarra rött!!!!  (Helena ska tillSthlm & hångla loss med Mattias!)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0