Ingen lön...


Här är jag & min underbara syster!!!!!


....hur roligt var det att öppna lönespecen idag då...inte vidare kul.

                                                 Att erhålla: 0 kr!!

Fan shit!!!

Får lite från Försäkringskassan...var ju mammaledig en sväng i sep/okt!

Fick ju pengar förra månaden som antagligen skulle räcka lite in i denna månaden med men inte fan tänkte jag på det....
Jävla idiot! Klant Vera!

Men men...allt ordnar sig. Har lite sparat sen har jag ju Mange oxå.....så det funkar men inte kul när man räknar med några tusingar & läser: 0 kr!!!!

Sen vet man ju aldrig när Försäkringskassan tänker betala ut sina pengar....det är ju lite si & så med det!

Och inte nog med det.....lönecenter har slarvat bort ett av mina föräldrarledighets ansökningar så jag har ogiltig frånvaro oxå...jävla klantarslar!!!!

Så idag fick jag printa ut en ny som Thomas (min chef) ska skriva under & skicka in igen!!!!! Blir så irriterad!

Ingen bra dag känner jag nu......Produktions Kvalitet var ju värre än vanligt med....fortsatte med en övn vi började på i fredags.....den gjorde vi typ hela lektionen....MEN det är inget vi behöver lära oss. Och det kommer inte med på nån tenta!!!! HALLÅ!!!! Djungeltrumma!!!  Varför har vi slösat 2 dagar på nått som vi inte ens måste kunna!??

Vår lärare är asdålig oxå....såååå osäker på vad vi gör! Och allt blir så ostrukturerat! Jag som har svårt för detta ämnet innan vill gärna ha en röd tråd så jag kan följa men....glöm det!
Vi har tagit upp det med honom...med GTC...det var bättre efter mötet de hade i fredags....i 30 min sen var det som vanligt igen!
Ex han går igenom en sak...man sitter & antecknar det han skriver & berättar...sen ifrågasätter Henke (som arbetar med detta i vanliga fall) varför han säger så när det är på ett annat sätt.....då vimsar han iväg....skyller på materialet att det är dåligt....att han har så mkt att göra....raderar det vi gjort & kör på det Henke sagt!!!
STÅ FÖR DET DU UNDERVISAR!!!!
Iallfall....LÄR UT RÄTT!!!!

Jag som suttit & trott att jag äntligen har fattat bryter ju ihop & blir ju mer anti detta ämnet än innan....
Tar ju 100 gg mer energi av mig att börja om igen & försöka fatta....as-dålig är han!!!

Ja ja...nu har jag fått tanka av mig lite aggression! Tack!  =)

Hoppas ni andra haft en bättre dag!!!

Längtar tills på fredag...då åker jag & Helena upp till MARIA!!!! Saknar henne mycket!!!!

puss på er...nu ska hag hångla upp Mange! he he!

Kommentarer
Postat av: mange

Vilket hångel?????...har inte märkt något ännu...:)

2008-11-25 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0