Pissväder

Ja jag erkänner...jag är en vår & sommar tjej.

Hatar höst..för det regnar 98% av tiden & man blir blöt hela tiden & vinter hatar jag för det är ALLTID slask & man blir lika blöt som på hösten...
Det enda som är bra med vinter är min dotters födelsedag...lucia...& jul.
ÄLSKAR jul...& snart är det dags igen.
Hur mysigt är det inte med ljusstakar i alla fönster man går förbi...! Är inte så mkt för tomtar...som min mamma! Hon är galen i tomtar & d måste vara speciella tomtar oxå....d ska se gammeldags ut!
Men hela jävla hemmet drunknar ju i dessa tomtar!

Förra året flyttade vi ju till Hallerna & d blev inte så mkt pyntat hemma då av förklariga skäl....varför packa upp jul grejerna när man packar ner övriga hemmet....myset försvinner liksom när.

Men snart är det vår igen....åhhhh...sol & värme...& 30 års kalas....ser faktiskt framemot det...vet inte vad d är för fel på mig...alla mina vänner som närmar sig 30 har panik...inte jag!
det är ju bara en siffra...& man blir inte äldre än vad man känner sig...har ju jobbat med gamla gubbar hela livet & varit lilla tjejen så kanske är det det som gör det....

Tips till er som känner att ni får 30 års kris (andra ålderkrisar oxå iofs)....jobba med äldre folk...!

Saknar mina gubbar nu när jag pluggar.....hälsar på dem ibland så att d inte ska glömma mig men d gör d inte ändå....får sms titt som tätt....d e goa!!!

saknar skolan oxå faktiskt...är ju mammaledig nu under praktiken....ha ha...komiskt...födde barn i aug & är redan igång..men men...jag vill ju visa för de gamla rävarna på Volvo att d har satsat på rätt tjej oxå & då får man bita ihop. Älskar mina döttrar...även om d emellanåt suger ur all energi jag har....Tindra kan ge mig dåligt samvete när man har gått med Nova för länge...."Min mamma Nova!!!"

Men tycker att jag & Mange löser det bra....Tindra är jätteduktig oxå men får sina "damp-anfall" titt som tätt men d är ju normalt....vart ensam & fått all uppmärksamhet innan & nu finns det en till som man ska dela den uppmärksamheten med....inte kul!!!

Ja ja...då har man kommit igång med en Blogg då...var inne på min systers blogg & läste....blev impad att hon kunde skriva. Ställde mig frågan: Varför har jag skrivit alla hennes uppsatser etc i skolan???  =)

Hon är underbar min lillasyster...älskar henne mycket! Och nu är hon lycklig oxå & det är ännu roligare. Hitta sin kärlek i kompisgänget....efter alla psychon så hitta hon ett "normalt psycho", Eric. (Underbara Eric!!!)
Tindras favvo kille numera....Elitt!

Ja ja...hoppas ni har det bra därute!!

puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0