Tis 21 okt 2008

Kom precis hem från träningen....stack iväg nästan precis när Mange satte sin fot innanför dörren...hann inte under dagen när Tindra var på dagis...Nova skulle till doktorn på koll så jag fick ändra lite i planerna.

Kom ner till det underbart lila gymmet...som tur e ska målas om v.45....äntligen kan man väl säga d har varit lila i MÅNGA år nu...

Körde bröst, biceps & mage idag. En massa fjantiga pojkar var där....d e så roliga. Kör bara bröst, mage & armar. Sen står d där t sommar med 2 stickor till ben.

Träning gick bra för mig....har börjat komma igång nu efter Novas ankomst. Är inte upp i mina vanliga vikter men d går fort ändå tycker jag....

Tycker att biceps är så jävla tråkigt att träna....är rätt svag i dem kan vara det men jag vet inte....tråkig muskelgrupp & tråkiga övningar att göra.

Imorrn ska jag köra ett pass efter jag lämnat Tindra på dagid...om lill-huliganen tillåter. hon brukar sova när vi är där så d är bara att hoppas på det bästa.

Imorrn blir det ben...d e ganska kul faktiskt. Utom dagen efter när man knappt kan gå...ha ha..men d e skönt på nått sätt!

Får tacka min köra sambo för att han dragit ner mig på gymmet när min "fotbollskarriär" gick åt helvete....knäna paja! Överrraskande nog va????
Men d är svårt att gå från en lagidrott till en individuell idrott där man gör det enbart för sig själv & ingen annnan. i fotbolen gick man dit för att om inte jag kom så påverka d träningen för d andra i laget....på gymmet påverkas bara jag!!!  Surt men så är det....

Men d är kul!!! Jag har verkligen fastnat....tack älskling!!! Du är den snyggaste oxå!!! 

ha det bra....godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: karin hammar

hej hej!

ville bara säga att jag är inne och läser:-) kul att du har en blogg. kul att höra vad du har för dig.



jag är tjänstledig en termin och har mycket tid för sådan här trevlig läsning:-)



stor kram!!!

/karin

2008-10-22 @ 02:11:12
Postat av: Helene Kjellberg

Hej kusin vitamin!



Du e ju bäst!!!! Jätte kul läsning!!! Vi måste ju skaffa en lap top till mormor oxå så hon får läsa.... eller!?



Bamsekram

Helene

2008-10-22 @ 09:37:14
Postat av: Madde

Åh, vi har tydligen helt olika smak när det gäller gymmandet. Jag tycker nästan biceps är det roligaste (efter axlar) och BEN, det är ju supertråkigt! I HATE! ;)



Kanske borde gå tillsammans och peppa varandra på de tråkiga/roliga övningarna.



Kul med en ny blogg.

Kram kram

2008-10-22 @ 11:08:48
URL: http://madelenrisberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0