VG i GruppDynamik

Fick precis ett telefonsamtal från "Sveriges snyggaste lärare i ledarskap" (enl han själv iaf).....Anders var det!
Han är för övrigt Sve BÄSTA lärare i ledarskap....hur grym som helst!
Får ni möjligheten att gå en kurs med honom....GÅ!!!           (Anders Gustafsson heter han)

Iallafall....han ringde för att meddela mig att jag får VG i Grp Dynamik....jag blev lite chockad för enl KY & GTC så kunde jag inte höja mitt betyg men det har Anders sagt att det ska jag visst för jag skrev VG på tentan & jag prestera VG enl honom på lektionerna så självklart ska jag ha ett VG.
Så han har "bråkat" med KY myndigheten & fått rätt.....blev jätteglad!

För jag var ju inställd på att bara få mer kunskap med mig denna gången med en ny grupp etc & så få  jag VG...jippie!!!

Så nu ser första halvåret ut:

Matte & Linjär Optimering: G  (jippie)
Produktions ekonomi: G (jippie)
Grupp Dynamik: VG
Kommunikation: VG
Teknisk Eng: VG
Led. i Organisationen: VG

Så nu är det bara resten kvar....hoppas på ett G i Produktonsteknik (astråkigt ämne...som matte & prod.ekon)
kan kanske fixa ett VG i arbetsrätt & i Organisationen ...vi får se...

Ha det bra.....lalalaalal...VG....laalalala

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis! Hoppas att jag också kan lyckas få VG i några kurser.



Kul att du börjat blogga!

2008-10-22 @ 19:21:48
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0