Bra dag...

idag var jag tillbaka på jobbet.....fick gå balans. Försöker ju lära mig balanser så att jag har nått hum om vad som sker på "min avd.".

Det sista jag hörde idag innan jag åkte hem var att Dennis i Del 7 hade sagt att på tors kommer det antagligen ut ett nytt varsel....

Man vet inte vad man ska tro...först vill man inte lägga kraft på att lyssna för om det inte är sant har jag mått piss i onödan. Men å andra sidan....det gäller ju mig själv...hur kan jag inte reagera på det????  hm....

Sen sa samma pers att när ett företag har varslat mer än 60 % av sina anställda får man FRÅNGÅ LAS!!!

Det hade ju vart nått.....då ser jag ett ljus i tunnels. Då kanske man har en chans vid ett nytt varsel!!!!

Men som sagt...rykten rykten...

Och idag körde vi halvtakt...det var så där.,,bra för mig som ska lära sig men slapp för de andra som har arb tempot i sig & arbetar i det tempot trots att de har dubbelt så lång tid på sig....så för de gick dagen sakta!!!
Det var iallafall en bra dag på jobbet....trivs på avd...de är mycket trevliga & goa de som jobbar där. Tyvärr försvinner ju alla utan 6 st efter semestern.....så jävla trist är det!!!!

Mange trivs som fisken på Akzo förresten....askul för honom. Det skiner om honom...det var ett tag sedan d gjorde det i samband med jobb....! Han förtjänar det verkligen efter allt slit han lagt ner på Volvo....& med den utb & de kvaliteter han har....WAIST!!!!!  (som för övrigt är ett av mina favoritord just nu....WAIST!!!!)

Ja ja...hoppas ni andra har haft en bra dag!!!

Ps.
Så var man i tidningen igen förresten...i ST.tidningen. Fick en fråga av en gubbe på Torger i måndags. Fick svara & så tog han ett kort....vet inte vad det är med journalister & mig....det är nått med mitt utseende de gillar!! ha ha!
Undrar bara vad det är?????  hi hi



Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Suck.. blir så ledsen när jag hör om alla varsel... att samhällsekonomin skall påverka individen så pass medan högt uppsatta direktörer får ut miljoner...



Hoppas att du slipper varsel i alla fall! Och tack för din kommentar:.)

2009-04-21 @ 22:44:43
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Linda

Kämpa på bara gumman!

2009-04-22 @ 14:09:34
URL: http://bucketlist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0