Dagen jag aldrig glömmer...




Vilken dag jag har haft,,,,torsdagen 9 april 2009!

Börjar med att jag åkte hem till Camilla kl 7.00 idag med Nova för Mange skulle få sova. (Han sluta ju kl 6.00 så..)

Hjälpte henne att städa, sen var jag & nOva ute på en Promendad...ner till Grindstorp & tillbaka (1 tim)...hela tiden gick jag & vänta på att kl skulle bli 12.30 & min sista tenta skulle bli öppen på internet!
Duscha...käka...sen var det dags för tenta....

Vilken jävla tenta...satt från 12.30 till 15.45 med den....kl.16.00 stängdes den!!!!
Var helt slut....skulle åka med Camilla ner till stan...hon behövde smakråf för ett par dörrar!
Mamma lova att hämta Tindra på dagis...!!!

Kom till stan....hitta till slut stället.....kommer ut bilen...Då kommer Eric, Roger & Berntsson.
Tänker: fan vad kul att Berntsson poppa förbi när vi var i stan....ha ha!!

Går mot ingången...där står Anna...& Arvidsson...PLING.....jag har blivit lurad till 100 %!!!

Mina underbara vännner har verkligen lurat skiten ur mig för att jag fyller 30 år på söndag!!!!

Min "present"......1,5 timmes strip-stång-dansning....!!!

Mia ställde upp & testade samtidigt...honvar asgrym! Blev lite sur...för jag ville oxå kunna...ha ha!!!

Instruktören var grym...mycket imponerad av hur hon klara allt....speciellt hålla sig kvar på stången med benen rätt ut!!

Jag ser ut som Heffaklumpen....men jag har aldrig sagt att jag är smidig & vig så....hi hi!!

Allt finns på dvd....de filma 6 tog kort, Mina underbara vänner.

Jag kan ta det...jag har hittat på så mkt grejer åt mina vänner när de har fyllt år etc så jag komlindrigt undan tycker jag!! =)

Säger bara det....satan vad ont i låren jag har efter "träningen" idag.....fått brännskador på insidan låren efter allt "ålande" på stången.....!!!

sen bar det hem till Roger...lite fördrinkar...sen ner till Vin o Pasta....asgod mat & ännu mer vänner anslöt!!


TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLA INBLANDADE!!!! ÄLSKAR ER!!!!


Hade en önskan innerst inne att jag skulle få bli överraskad på min 30 års dag men jag trodde inte att mina nära & kära skulle klara av att lura mig...tji fick jag!!!

Tack speciellt till Camilla & Mia....förstår att Ni har lagt lite mer krut än de andra!!!  puss!!!

En mkt stressig tenta dag avslutades med ett underbart födelsedagsfirande med mina vänner!!!  Tack!!!

Puss!!


Kommentarer
Postat av: kicki-loo

haha gud va roligt det låter :D ett jätte stort grattis i förskott :D hoppas du får en underbar födelsedag. saknar dig :)

2009-04-10 @ 00:35:18
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Micke

he he..ja det var kul att se dig dansa runt stången...att dansa runt en strippstång har efter igår fått en helt ny innebörd s

2009-04-10 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0