Examens dagen...

Idag går vi ut....eller vad säger man?
Vi har avslutning idag, vi klass KY803L på GTC.

Vi ska till Lindholmen & käka italiensk buffé & få våra betyg....sen ska vi ut!!!!!!!!!!!!
Vi har gått tillsammans i 60 veckor....jag har verkligen njutit!
Vilket lyxlir jag, Mattsson & Jethro har haft....pluggat på heltid med full lön!
Men nu är det slut med det.....nu är det jobba 06.42-15.48 med full lön istället!

Men det ska bli kul det med.....!

Ska bli så jävla kul med avslutning idag...& utgång!!! Fast även tråkigt! Kommer sakna alla!
 För nu börjar ett annat allvar....jobb!

På tisdag är det dags då börjar min utmaning...Gruppledare på Del 3 flöde 2!
Men det ska bli mkt roligt! Spännande!

Nu är det frukost sen ska jag göra ordning mej....Camilla kommer hämtar mig & ska köra ner mig till stan...innan avslutningen ska jag köpa vagn med henne!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till examen!! Ha en superkul eftermiddag och kväll!

2009-04-16 @ 11:21:48
URL: http://madelenrisberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0