Lördag...


Alex & Tindra när vi var hos Camilla & rensade ris...HULIGANER!!


Vilken  underbar dag jag hade igår....
Solen sken & det var riktigt varmt ute!!
Helt underbart!!!

Mange jobbade (det var väl det enda som inte var bra denna dagen) så jag hade tjejerna helt själv!
Vi lekte hemma lite...sen när Nova sov frukost-lur så bar Tindra ut en storkudde på balkongen, lite tidningar, pennor, Barbies mm & satte sig i solen därute....så stor!!!

När jag fråga vad hon gjorde:
"Mamma, jag solar!"

Pappa upp i dagen....

Sen hade vi tvätt-tid....slängde in två maskiner!
Sen gick vi till lekplatsen & Tindra gunga lite.
Nova & jag sate oss på en sån där gunggrej...hon bara skratta!
Hon börjar oxå bli stor, lillskruttan!!!

Sen slängde vi in tvätten torktumlaren....
Och så bar det av ner till Torget...vi skulle fika med Camilla.

Men det blev fika med Grendal, Hansson & Wedin oxå för de satt på Glasserian så vi satte oss där.
Vi skulle bara köpa glass till Tindra men så blev det inte för den enda glassen de har är GRÄDDGLASS!!!
Inte bra för en laktosmage.

Jo..de har 4 sorter sorbet. Som kostar 3 kr extra PER KULA!!!
Men vad är det för smaker...
- kaktus/lime (iofs mkt god för mig)
- tranbärs (urk)
- mango (hm)
- blodapelsin

Inget som Tindra gilla iallafall....
så hon fick en Slush-puppy.
Hon valde blåbär, cola & jordgubb.
Hon var nöjd iallfall....

Sen efter fikan gick vi hem....fixa tvätten sen drog vi till farmor & farfar för att grilla med Micke & Anna.
Anna skulle träffa dem för första gången & Lisbeth tyckte det skulle vara bättre för Anna om jag oxå kom.
Gärna...mat!!! ha ha!

Satt ute i solen på deras baksida...hur undebart som helst.
Och Tindra var helt lycklig...Farfar hade gjort klart lekstugan så hon gjorde fika till oss.

Mange kom direkt efter jobbet....saknat honom!!!

Idag ska vi till Camilla mm...ska bli kul.
Har inte träffat mamma på ett tag...& Tindra älskar att vara där...kan leka fritt utan att nån tittar till henne!

Så alla ...ha en bra dag. Trots att det är molningt!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0