Överlevde men...


Brudarna!!!!



...det var nog knappt!

Kom hem vid 23.30 i torsdags kväll från avslutningen med klassen.

Vi satt från kl 14.00-20.00 på konstgräset utanför Operan i solskenet!!
Underbart var det....men seriöst....6 timmar i solen & en massa alkohol! Ha ha!!

Tog 22.30 bussen hem....höll på att åka med fel buss...Röd som gick till Landvetter FRÅN Stenungsund istället för den TILL Stenungsund.
Som tur vad frågade jag chauffören hur många kuponger det var till St.sund?
Efter att hon skällt ut mej för att jag kommit från fel håll så berätta hon att det var fel buss.

Jag fick hoppa ut & spriinga till nästa Röda buss....rätt Röd! ha ha
Somnade på bussen men vakna vid Tollenäs....men ändstation är ju ändå Stationen så ......

Mange var vaken när jag kom hem....prata lite...eller jag sluddra nog mest...hi hi...

Somna....& upp kl 06.30 för att ta hand om Nova!!!!
URK!!!!!!!!!!!!!!

Mange skulle ju jobba natten & skulle sova på förmiddagen för att orka detta....!
Inget kul att vara bakis med lill-skruttan....!

Hela dagen var en koma....trött som satan....vi gick ner till Torget senare jag, Mange & Nova...köpte en STOR LATTE på Espresso House....sen gick vi & jag fick min födelsedagspresent av Mange....en skinnjacka!
Blev sugen på en sådan när jag lånade Camillas på min födelsedag i Gbg.

Men avslutningen var mycket lyckad....vi hade verklgien askul allihop!!!

På tisdag börjar allvaret....känns ändå skönt att Jethro & Magnus finns nära som stöd....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0