Bor i en 2:a betalar för en 5:a!!




Nu var flytten genomförd...mycket skönt....på ett sätt!
Men nu är det så att den ska ju total renoveras...så igår poppa Myggenäs Måleri in & började spackla mm
så vi fick skyffla in alla våra saker i 2 sovrum för att ge plats åt målarn i vardagsrum, Tindras sovrum, Novas sovrum & hallen....
Etapp 1 är detta sen när han är klar med de rummen ska vi skyffla undan allt igen fast in i de klara rummen för att ge utrymme till de ogjorda rummen.

Så nu bor jag, Mange & Tindra i vårt rum...men massa saker i.
Sen bor Nova i ett rum...där vi tryckte in hennes säng! ha ha!

Som sagt....nu vet jag hur det är att bo i en 2:a med 2 barn.....inget alternativ för mig ska jag tala om!!
Fy fan!!!

Vill gratta min kära moster Lise-Lotte som fyller 50 år idag & min äldsta kusin Glenn som oxå har födelsedag idag...
& Fidde oxå kom jag på!!

GRATTIS ALLIHOP!!!

Återkommer men mer info ang renoveringen inom kort!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0