Bra dag...

Idag skulle jag få feedback från den intervjun som jag var på för en Gruppledar-tjänst här på Volvo.
......och det var en bra feedback...

JAG FICK TJÄNSTEN!!!!!!


Trodde faktiskt inte att jag skulle få den pga att jag pluggar fram till v.17 & inte kan vara på plats förrän då....
Sen också pga att jag inte kan den avdelningen....

Men som tur är så har Produktionsledarna fått handplocka utanför avd nu...första gången det händer....& Magnus som är PL plockade ut mig mycket på grund av att han vet vad jag går för. Vi har arbetat ihop förr....& han tror att jag kommer att bidra med det som hans öv GL saknar....

Kan få människorna att jobba med rätt saker.....

Han poängterade att han ställer HÖGA KRAV på mig....att det fanns många bra namn. Många gamla produktionsledare, tekniker & GL som oxå sökt som hade mycket bra kompetens men han ville ta chansen med mig....

Höga krav....JAG ÄLSKAR DET!!!!!!

Han sa att jag kommer att testas av övriga gruppmedlemmar....det fanns ju några på avd som sökt GL tjänsten men som inte fick den....sen testa mig för att jag inte är fr avd.

Men men.....

Come and get me! I'm ready!!!!!!!!!!!!!!!

Så jag är glad glad glad....slipper stå & skruva!!! Glad glad glad!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis!

2009-02-25 @ 19:27:53
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/
Postat av: Kusin Helené

Vilken lycka! Jätte stort grattis! Dom ska bara fatta vilken utomordentligt kompetent person de har hittat!!!! Bamsekram

2009-02-26 @ 08:36:58
Postat av: Pernilla

På våran avdelning tog dom oxå GL som var utifrån...blev mindre lyckat men ja e helt övertygad att du kommer lyckas!!! Grattis min vän å du, ja säger inget!! Kram

2009-02-26 @ 18:11:21
Postat av: Maria Rundberg

GRATTIS!!!! Go and get them.... Puss

2009-02-26 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0