"Det är gayigt att ha svarta tighta byxor på gymmet..."



FACEBOOK eller som vi kallar den "Fejjan"....

Vilken underbar sida...jag är TOTALT beroende av denna sida.
Måste gå in varje dag för att se om någon har skrivit på min Logg, om någon har kommentarat mina kort, om nån av mina vänner har lagt in nya kort etc.....
ÄLSKAR DET!!!

Nu har jag typ hittat ALLA min gamla klasskompisar från Karlstad oxå...speciellt för mig som inte gick gymnaiset på hemmaplan tycker nog att det är extra roligt för jag har ju knappt sett mina gamla klassmates sedan juni 1998...

Och jag saknar dem....att välja gymnasiet i Karlstad var ett av mina livs bästa beslut....


`Först för att våga flytta hemifrån & bort från familjen & alla vänner....sen våga bryta & skaffa nya vänner....våga byta klubb & utveckla min fotboll (som var en oerhörd stor & viktig del av mitt liv då)....men våga förlita sig på sig själv & ta ansvar själv för att klara sig.....!!
Älskade det!!! Bra Vera!

Men på Fejjan finns även en chatt...den är inte jättebra men den funkar....igår satt jag & tjöta lite med Björn (alias Barbara)
Björn har jag lärt känna genom Maria Rundbergs sambo Tobbe. Det är hans bästa vän. (otroligt nog så har Tobbe en vän som faktiskt stått ut med honom i alla år...& det är Björn)

Men när man träffar Björn fattar man varför han har stått ut...för han är så lik! De är så lika! Tobbe & Björn kunde ha vart bröder men så är det inte.....
Det roliga med Björn är att han är rapp i käften....gillar det....men nu har har hans lilla tunga "rappat" till Björn så att ha har fått börjat träna!!! Något bra dock har ju skett pga rapp-heten!

Han hade "sturskat till sig" på fyllan (såklart) med en kille på jobbet som typ är en fitness-kille...PUCKO  =)
Så nu har denna kille dragit med Björn på gymmet 3 gg/veckan....

Och sen om inte detta var nog så har tungan "rappat till" igen....på en After Work igen...men denna gången med en reserv officer =) ....då Björn lilla tunga råkade säga att Box & Kick är typ en fjant-grej.....ha ha...& detta resulterade i att idag ska Björn på ett pass Box & Kick!!!!

Jag skrattar så jag får ont i magen.....fasen vad kul!!!

Och när jag fråga Björn vad han har lärt sig av detta var svaret:
"Det är gayigt att ha svarta tigta byxor på sig på gymmet..."

Min slutsats till Björn är dock en annan.....
HÅLL KÄFTEN STÄNGD PÅ AFTER WORK!!!!  =)


Så det jag vill avlsuta med är att....utan Fejjan hade jag aldrig fått reda på detta.....eller inte just nu iallafall....& då hade jag inte förlängt mitt liv med ett gott skratt.....!
Fär det är OTROLIGT roligt....

Ha en bra dag alla.....speciellt du Björn!!!  =)


Kommentarer
Postat av: Maria Rundberg

Håller fullständigt mè... Guuuuuud va roligt!!! Kram

2009-02-19 @ 09:01:48
Postat av: Barbara

VIlken tur att du skriver först namnet och sedan ALIAS.... och det sista jag sa var att nu vill jag inte läsa detta på någon blogg eller på facebook...

Hmm.. Vad JAG har lärt mej... Lite inte på folk från baksidan av landet...

2009-02-19 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0