Lägenhets mys...


Utsikten från vårt vardagsrum!!! Inte pjåkig!!!


Går runt & pillar i lägenheten.....igår var jag helt förvirrad.
Kände att jag började på flera olika ställen sen efter ett tag hamna jag på ursprungsplatsen...sen skulle jag bara lämna nått nån annanstans & så fastna jag där så var ekorrhjulet igången igen....ha ha!
Men det är kul!

I veckan ska vi sätta upp kort & tavlor...

Känner att banankartongberget börjar minska...finns nästan inte kvar kan man säga!!!

Igår var vi & lämna x-antal kartonger till Eric & pappa som de skulle elda upp....Lill-pyromanen & Stor-pyromanen =)
bra för mig som slipper åka ner & stå & stampa ihjäl alla dessa kartonger vi återvinningen!!  (Tack!)

Vi har ju en 5:a på 110 kvm....men fasen vad lite förvaringsutrymmen vi har!!!
Förrådet är minimalt så jag har fått lämna upp lite i en av pappas containrar han har....får inte plats!!
Och då har jag ändå rensat som en dåre innan vi flyttade!!!

I slutet av feb kommer de nya köksluckorna oxå...jippie!!!!
Det kommer bli såååååå fint!!!

kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0