Madonna biljetter...

...som jag skrev så fickjag ett mms av Natta kl 05.22...innan dess visste jag inte om att Madonna skulle komma till Sverige.

Kl.11.30 samma dag har jag en egen biljett!  =)

Helena ringde mig på lunchen & frågade om jag ville ha en Madonna biljett...hon hade kommit över 6 st.
Jag tänkte att det hade vart en kul grej...så jag tacka ja!

roliga är att jag är "värd piss" som Natta så fint uttryckte det när jag mitt mitt "ödmjuka" sätt smsm henne & berättade att man itne behöver sitta ute i kylan i 4 timmar för att få biljetter utan att det faktiskt räcker att sitta & käka lunch på Tuve & så ringer mobilen & vips har man en biljett!!!   ha ha!

Visst är livet lite konstigt ibland....de mest oväntade saker händer!!
Det är roligt att leva...man vet aldrig vad som händer!

Lika gärna som man får biljetter till Madonna lika gärna kunde jag fått en måsbaj i huvudet....men visst är det lite roligt att inte veta vad som kommer att ske...sen är det bra att veta med men....jag gillar överraskningar så...
BRING IT ON LIFE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0