Nu funkar telefonen...


Den babblande 3-åringen!!


Idag kl 18.00 poppa det in en lite gó gubbe från telecom...mycket mysig!

Efter att ha kollat runt i ALLA rummena efter teleuttag & testat fram & tillbaka hittade vi felet.
Jag skriver vi för det var jag som hittade jacket =)      .....bakom tv-bänken i mysrummet!!!

Där hade målarn fixat till en liten kortslutning...bra jobbat målarn!!!!

Men nu har vi telefon igen iallafall......

Tyckte synd om gubben oxå....han hade en mycket tjötig 3-åring som stod max 1 meter ifrån honom & munnen gick HELA tiden!!!  blablablablabla.....nu ska jag gå & bajsa...blablablablabla.....detta är Novas leksak...blablablablabla....

Stackars lilla telefon-gubbe!!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror han tyckte Tindra var charmigare än väldigt många andra han besökt det senaste året. Hellre en söt lite flicka än en gnällig gubbe över axeln. :)

Kram

2009-02-17 @ 21:39:31
URL: http://madelenrisberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0