På tal om tillfälligheter....



...igår meddelade även pappa att han har 90.000 poäng på SAS som han måste "flyga upp" innan den siste april annars försvinner de bara....

Och det innebär att man bara betalar flygskatten på biljetten...

då fick jag idéen att hela min familj (Mange, Tindra, Nova & jag) kan få några av de poängerna & flyga upp till Skellefteå & träffa Lina, Jimman & Saga.

I vanliga fall skulle det kosta för oss 4 att åka till Skellefteå...11.500 kr!!!!!!
Helt otroligt....billigare att flyga till Kanarieöarna!
Men nu så skulle det gå på 2500-3000 kr istället med pappas flygpoäng!

Nu ska jag försöka få Mange att åka upp....
känner att det är nu eller aldrig.
För vi kommer aldrig att lägga 11.500 kr ´på att flyga upp dit...visst älskar jag dem men.....  =)

Även Eric & camilla kanske skulle hänga med upp...det hade vart svinroligt!
Åka skoter etc...på sommaren är det bara en massa mygg däruppe och så är Västkusten hur grymt som helst på sommaren så jag vill nog inte byta bort den....

Så kanske i mars drar vi norrut!!! Skulle vara sååååå jävla kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0