Räkfrossa....




Igår fredag var Camilla & Eric här....
jag hade bjudit in dem på RÄKFROSSA!!!!

Såg i tors att Kvantum skulle sälja ut Färska Räkor för 75 kr/kg!

Sms Johan att han skulle lägga undan 2 kg & det fixade han.....Bästa Johan!!!

Igår var jag & hämta dem...köpte baguetter, majonäs & en chili-aioli som var riktigt god....de hade ingen vanlig.

Jag hittade ingen iallafall...var lite stressad för Fia stod i kö med barnen så jag fick idé från Fia-Lotta att göra en egen!
Så blev det med.....en MYCKET stark!  ha ha!
Vilket drag det var i den...tips för er som ska göra en egen. Använd INTE 4 klyftor vitlök!!! hi hi
Den var god men med ett jävla drag i.....

Vi satt & mums i oss....gott gott!!!
Mange hade fått en grillad kyckling....han gillar räkor men inte att skala dem!

Tindra ÄLSKAR räkor....så jag hade fullt upp.
Ska till henne & till mig....!

Efteråt satt Eric & Mange & såg på hockey på teven....jag & Camilla satt & fyllde i hennes havandeskapspenning ansökan!

Hon börjar få en gó mage nu....de är i v.23 +5!  Mmmmm...hi hi!

Ikväll kommer Fia, Thommy & Mathilda hit & tittar på Schlager & jag ska göra lasagne!!!

Trevligt...saknar dock Lina!!! Det var ju en av våra saker vi gjorde tillsammans varje år....
Titta på Schlager & myste!!!

Hoppas det blir en Skellefte-resa!!!! Vill krama henne!!!!

Idag komme Mojje till Torget...ska ner med Tindra en sväng. Hon gillar ju hans låtar & så....Popcornfrilla är han nya! Får se om den slår den första skivan....den är rolig & trall-vänlig!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0