Vänskap- Inget krystat utan bara helt naturligt...


(Tindras nya servis vi köpte på IKEA för 79 kr!!!!!!!!)


Underbart väder idag....Mmmmm.....njöt när jag gick ner till Torget idag med barnen i barnvagnen för att träffa Helena.
Vi hade bestämt att ta en fika & babbla lite....
Sandbergs blev det...mycket bättre att ha med Tindra där för då rymmer hon inte,
När vi är på Espresso House ska hon alltid gå ut & klättra & hoppa från stenarna på innetorget! *suck*

Fikan gick bra....Nova var så trött så hon höll på att somna i soffan mellan mig & Helena men höll sig vaken tills jag la henne i vagnen när vi skulle gå hem!
Tinda käka sin kolakaka & drack vatten sen gick hon bort till lekhörnan & hämta en målarbok!

Skönt att träffa Helena igen....känns som det hände allt för sällan men jag har tjejerna & Helena är busy busy... kvinnan i karriären...& singel. hi hi!!
Älskar henne så mycket!!! Vi kan inte ha hörts av på flera veckor ändå när vi ses känns det som om det var igår vi sågs.

Det är väl det som är riktig vänskap....inget krystat utan bara helt naturligt!!!

Samma sak som när jag är hos Rumpan....känns inte som om jag var där förra året utan förra veckan!!!

Henne saknar jag jättemycket....& Lina! 
Så fort jag pratar med Lina känns d som om hon ska börja gråta. Hon längtar hem...hem hit! Trivs inte alls däruppe. Stackars lilla gumman....sen vet jag inte om det ä hormonerna som gör det men ändå......
Det kanske inte var en sån bra idé att flytta upp ändå....

Måste bli bättre på att höra av mig till mina vänner......vill inte förlora dem bara för att jag tror att jag inte har tid!!!
För tid har jag...jag glömmer bara bort att göra det!!!

Kl 14.00 idag kom även Mia, Grendal, Eric, Camilla & Olof förbi på kaffe & äpplepaj!
Mia ville träffa sin guddotter lite.....

Tindra la beslag på Grendal & Eric....hon bjöd dem på te inne på sitt rum med sin nya servis från IKEA  =)
underbara lilla skitunge!!!
Hon fick t.o.m lurat in Olof efter en stund....& "Hamilla"!!!

Njuter när jag får ha mina vänner på besök....!
Och nästa helg ska det drickas alkohol!!! Då är det inflyttningsfest...& massor av underbara vänner!!!

Hoppas ni andra oxå haft en bra söndag!!!

kramar


Finns det nått bättre en när ens vardagsrum är fullknökat av underbara vänner??????!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0