"Ada & Aless..."



Idag sms jag kusin Helené på väg hem från gymmet för att se om de var hemma....kände att jag var tvungen att rasta Tindra lite & hon ÄLSKAR att leka med Adam & Alex!!

Det blev en snabbdusch & ihop packning av barnen sen ut i bilen...
Det var inte lätt att skrapa rutorna på bilen....fick HÄLLA REN SPOLARVÄTSKA på rutan för att få bort isen....
Det var MINUS 13 utan....!!!

Hem till familjen Kjellber var det varmt & gott....de eldade!
kaffet kvar klart så det var bara att sätta sig till bords....macka blev det med. Gott efter träningen!! =)

Tindra börja leka med Alex...& helt plötsligt spelade hon Nitendo Wii....hon fick plus 8 poäng!
(Det var visst bra enligt Alex)

Det var en mysig måndagsfika...som alltid. Ungarna älskar att leka så det är ju skitbra.

Innan vi åkte hem så skulle Tindra hälsa på Stampe...kaninenen.
Han brukar få gräs men idag blev det en pepparkaka! =)


Sen när vi kom hem så tog jag på mig termobyxorna & så gick vi ut så Tindra & Nova fick lite frisk luft...
Nova somna med en gång...ringde Fia & hon & Mathilda kom ut efter en stund. Kallt men mkt skönt!!

Mange kom ut efter träningen....& Fia ringde ut Thommy oxå.Sen gick vi in & jag lagade middag....spagetti med köttfärsås.
Nova sprang omkring i sin gå-stol...Mange tog ett bad för att få upp värmen....& Tindra hoppa i efter en stund!

Underbara dag!!!

Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag har tänkt att göra sådana böcker flera gånger, men det blir aldrig av. Tur att jag bloggar så att jag kan gå tillbaka och hitta allt när jag väl får tummen ur.

2009-01-06 @ 11:28:24
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/
Postat av: alex

hej du stavar konstit/ kram

2009-01-07 @ 18:35:02
Postat av: alex

hej mår du och tindra bra? varför skriver du så konstit? kram till hela familjen !

2009-01-07 @ 18:42:02
Postat av: alex

hej vad gör du? jag har varit hos min kompis andreas. i morgon börjar jag skolan!

2009-01-07 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0