Erkännandet....



Här är Nova i magen...v.40.
Jag = + 10 kg



Nu har min lillasyster berättat på sin blogg att hon & Eric väntar barn så nu är det okej att skriva det här med...tycker iallafall jag!

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ GLAD!!!

jag ska bli moster...ska jag vara ärlig så trodde jag att det närmaste moster jag kommer bli är till en fölunge på Åby eller möjligtvis en hundvalp!
Men nu blir det en liten bebis....!!!!  Jippie!!!

Vad blir det då???

Hm,.....jag vet inte. Men Camilla säger ju till Eric att han kan glömma en liten kille för vi är en tjej-producerande familj =)
Men man ska inte säga hej förrän man är över ån...
Ett är iallafall säkert.....

VI SKA GE IGEN!!! he he!

De gjorde Tindra till en Prinsess-tjej med sina prinsessklänningar mm.
VI kommer inte bry oss om vilket kön det blir, det blir Prinsessklänningar vilket som!!!!!!

Ska bli skitkul med en liten till.....nästan jämngammal med Nova. Ett år är ju ingenting sen när de blir lite äldre! Ska bli så kul!!!



Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅHH, hälsa Camilla grattis!! Och grattis till dig med moster Vera! :)

2009-01-14 @ 19:05:18
URL: http://madelenrisberg.blogspot.com
Postat av: mia

Va kul! jag har ju nu varit moster i 14 år och är så glad i mina systrars ungar... Nu när de är så många, 5 st, har jag insett att det blir vääääldigt dyrt med alla födelsedagar, dom kommer så ofta känns det som... Brorsan är ju bara 10 så det lär väl dröja innan han ynglar av sig! hälsa syrran grattis från mig!

Nu har jag äntligen haft tid att hitta din blogg:) Kram

2009-01-17 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0