Fru Krolls utmaning......

 


...då var hon igång...Fru Kroll skickar en utmaning på sin blogg till mig....Grrrrrr....MÅSTE ju anta den...så är det bara....

Jag har blivit utmanad av Fru Kroll

Regler:
1. Länka till den som taggat dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.  

SJU PERSONLIGA SANNINGAR
1.  Jag stod utanför Manges dörr på Vita Hasselbacken första gången jag skulle till honom i 10 min innan jag våga knacka på
2.  Satt igång ett brandlarm så brandkåren kom på Nösnäs gymnasiet när jag var 8 år när mamma var på Viktväktarna =)
3.  Är livrädd innerst inne att förlora mitt jobb för jag vet inte vad jag ska göra om jag inte har det kvar!
4.  Har bra självförtroende men dålig självkänsla.....men jobbar med det! =)
5.  Blivit mer känslig efter att Nova föddes....gråter åt det mesta =)
6.  Är vekligen inte rädd för att bli 30 år....även om folk tror jag ljuger. 30 är bara en siffra!!!
7.  Är rädd för att bli tjock! Jättefarhåga!


Jag utmanar....inte många men....  =)

Kicki

Camilla



...vet inte om jag kommer att lyckas med länkningarna....vet inte hur man gör men har testat lite....  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0