Grattis Grattis!!!




Idag fyller min kära lillasyster Camilla 28 år!
Liten har blivit så stor!!

Idag fyller även Manges storebror Micke år...38 år! Tiden bara tickar iväg....

Det är lite roligt med min släkt angående födelsedagar....

11 januari...Camilla & Micke
15  januari...Mange, min morfar & Denisé (kusinbarn)
1 mars...Helené (kusin) & Jimmy (kusinbarn)
12 april...jag & Manges mormor (tror jag det var)
Sen missade Adam min födelsedag med 53 min så vi delar nästan födelsedag
15 maj...Anna & Eric (kusinbarn) & Sigvard (morfars bror)  (även Jennys dotter Amelie fyller här)

....kalla det tillfälligheter, eller vad???

Det är lätt att komma ihåg iallafall.....

GRATTIS IALLAFALL CAMILLA & MICKE!!!!!

kramar

Kommentarer
Postat av: kicki-loo

Grymt snygga är ni ;)

2009-01-12 @ 01:13:14
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska testa det!

2009-01-13 @ 11:09:12
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0