Guds Allmäktig....jo jag tackar jag!!!



Ramlade in på min underbara vän Fru Krolls bloggsida för ett tag sedan & där hade hon ett inlägg som hedrade två små töser vid namn Gabrielle & Antonia...
Mamma Melissas tvillingtöser som inte fick fortsätta leva bland oss utan som blev änglar nästan så fort de kom ut....

Fastnade på hennes i sida mammamelissa.blogg.se vilken stark människa....jag satt & grät...tårarna bara forsa ner från mina kinder....så fruktansvärt att inte få behålla sina barn.

Självklart börja jag tänka på mina egna....vad skulle jag ta mig till om jag förlorade mina små stjärnor???
Det går inte att föreställa sig insåg jag rätt snabbt....man kan tro...men aldrig föreställa sig hur man kommer att ta sig till.

Jag läser & fängslas mer & mer av hennes alla inlägg....de mest underbara inläggen jag läser är de när hon berätta som om hon är i himlen & umgås med dem...

Hon berätta & fångar mig....vad töserna säger...hur de retas med varandra....hur de busar...hur d ställer frågor till henne... det känns som om de finns & gör detta....hon fångar mig!!
Jag gråter...för mitt i allt inser jag att det inte har hänt...hon har inte fått uppleva dessa stunder med sina änglar...inte fysikt...men i drömmarna kankse....men det räcker.....det är där hon får ha dem.

jag får ha mina stjärnor hos mig...nära mig...jag får lukta på dem....jag får se dem skratta....jag får trösta dem när de slår sig eller varandra....jag får skälla på dem när de gör nått dumt.....jag har dem hos mig....inte i himlen!!!

Får dåligt samvete...får dåligt samvete för att jag har mina Stjärnor hos mig!
Hon har bilderna...sina tankar...sina drömmar!

Hon fick en stund med dem...men den för kort...alldelse för jävla kort!!!

Om det nu finns en Gud hur fan kan han tillåta sån här saker....här får du veta du är gravid...sen får du veta att du bär på två barn....hur lycklig blir man inte.....sen bär du barnen....du är lycklig...ni är lyckliga...ni ska bli föräldrar...ni ska få barn...nått som länkar er ihop....två små barn....ni planerar framtid....barnkammare....vagn....etc
Sen när det är dags....slås allting sönder...Han tar allt tillbaka....kanske för att Han haft en pissig dag uppei Himlen på sina jävla moln...eller för att Han var urtråkad & behövde jävlas lite....eller så var det för att Han tyckte de var så vackra dessa små änglar att Han ville behålla dem själv....

Hur som helst.....VILKET JÄVLA SÄTT!!!!!

Ge dem tillbaka!!
Ingen ska behöva förlora sina barn....speciellt inte två stycken på en gång...Du kunde väl låtit en av dem få vara kvar hos dem!!!!!!

...förlåt för mitt utbrott....men jag får ont i hjärtat...blödig morsa, javisst är jag det men det är väl bättre än att vara helt känslokall iallafall....kommer bara ihåg hur jävla ledsen jag var efter vårt missfall...det vi fick innan Tindra. Förlora det i v.10 men fö rmig var det vårt första barn...jag hade planerat....jag var mamma!! Men det togs ifrån mig....min först lilla Stjärna åkte tillbaka till himlen.
Men på nått sätt ångra Han sig...för 3 månader senare var Tindra planterad!!!  =)

Så om Ni vill släppa lös lite tårar...gå till hennes sida & skän henne & alla andra Änglaföräldrar en tanke!!!

Ta vara på varje sekund, minut, dag, år Ni har med Era barn....för vem vet...de kanske bara är hos oss på lån. Snart är gubbjäveln uppe bland molnen uttråkad igen & vill plocka hem någon....hoppas inte men allt kan hända!!!

KRAMAR från en som njuter hela tiden!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är inte direkt läge för flytt nu, annars hade vi kanske gjort det.

2009-01-26 @ 14:26:49
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0