Senaste "sanna" ryktet från Tuvefabriken....

...nu är det -99 som gäller!

Det är det senaste ryjktet...sant eller falskt är en annan femma! =)

Det roliga är att 5 min innan jag hörde detta rykte så mötte jag en facklig som frågade mig vilken årgång jag var.
Jag sa -99....då är det ju lugnt!
Jag blev lite glad inombords...kunde inite hjälpa det.

Och 5 min hör jag....nu är det -99 som gäller!!
Jag bara skrattade...vad ska man göra?

Vissa går & är negativa & allt är piss....
Gör det situationen bättre???
Gör det att det är lättare att arbeta?
Gör det att du höjer stämningen bland övriga gruppmedlemmar??

NEJ DET GÖR DET INTE!!!!

Ingen vet nånting...det är bara spekulationer!!
Vänta med att gnälla & sura innan Ni vet vad som gäller....
INGEN VET...INGEN!!!!

Så...tack för att jag fick spytt ut lite frustration!!

KRAMAR



Ps.
Sen är jag grinig av andra skäl...t ex på Manges bror Micke som inte kan skaffa fram några tv-spel till Adam förrän NÄSTA helg!!!  *Grrrrrr*
DET gör mig förbannad & grinig....!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0