Stora Tindra



(Tindra på Disney On Ice...helt tagen!!!!)


Idag var det fotbolls cup i Uddevalla & SIF tjejerna skulle vara med....jag ville oxå vara med & när man vill göra nått & få igenom det hemma brukar en bra sak vara:

"- Kan jag åka på fotboll? Jag kan ta med mig Tindra!"

...funkar oftast. För en 3-åring med sååååå mycket energi är nästan skönt att bli av med emellanåt =)
missförstå mig rätt nu.
Men Mange är hemma heltid med barnen nu för att jag ska gå klart min skola...& när jag föreslår att ta med Tindra. Som är den av barnen som behöver stimulans under helgerna brukar det inte vara några problem....

Så hon & jag åkte upp med tjejerna till Rössö Cup.

Agnebergshallen så mycket bra på det sättet att planen är i mitten sen är det läktare på varje långsida sen kan man gå runt hela alltet....& det är mycket luftigt.
Perfekt för en 3-åring.

Så Tindra gick omkring där medans jag satt på läktaren....en av SIF-mammorna (Lotta) undra var Tindra var.

Hm tänkte jag & tittade mig omkring....var är den lilla röd-vita tröjan????
Såg man den så var det ju lugnt men när man inte gjorde det så.....men då hörde man istället:
- MAMMA!!!!! MAMMA!!!!

...& så poppa hon upp & blev jätteglad att jag fortfarande var kvar! Ville bara kolla läget, sen stack hon igen!
Så social!!!!

Under matcherna satt hon & hejade...eller hon var mitt eko.
Allt jag sa (skrek)...skrek hon med!   =)

När tjejerna stod & strecha så stod hon & sköt bollen mellan deras ben & gjorde mål!!
Hon ville också spela men......

Men det var en bra dag...& hon är duktig!
Sen på vägen hem däckade hon vid Ljungskile!!!  =)

kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0