Volvo for life....




...verkar kanske inte bli så!

Jag vet...jag är lite knas men jag älskar mitt jobb & Volvo.
...& nu kanske jag inte får fira mitt 10 års jubileum!

Fick höra idag att det var våren 2000 som gällde....skönt om det är sant för jag är oktober 1999 men man vet aldrig med rykten!
I och för sig så kom det ut flygblad från facket mer samma info så man vet aldrig....

Även om jag inte själv blir drabbad så blir Mange det...han är januari 2001! Hejdå Älskling!! 
Inget kul alls....Manges chef går & hoppas på att det ska bli undantag & då vill han ha kvar Mange & det känns ju bra oxå...men som sagt:
INGEN VET NÅNTING!

Det är bara att hålla tummarna tills de vitnar!
Men det är så många som försvinner!
Många arbetskamrater...många vänner...många ansikten!

Tycker det är jobbigt!
Hur blir det med oss som är kvar?
Blir vi kvar?
Slår de en spik i dörren? Och när kommer den isåfall?

Vill de avveckla oss så har de ju verklgien chansen att göra det nu....
Kaluga i Ryssland ska starta snart...& ryssarna är ju billigare än oss svenska på att bygga så man vet inte....
De vill ju spara pengar men vi är de BÄSTA så...ha ha!!

Den som lever får se....

Man glömmer bort allt det där när man kommer hem från jobbet & möts av en glad liten skit i sin gå-stol som bara skriker av glädje när man kommer in....kommer "springande" med öppna armar...
Man glömmer bort det jobbiga & det är otroligt skönt!!

Sen var jag & hämta fler banakartonger hos Grendal på Kvantum...
DU ÄR BÄST JOHAN!!!!

Nu är det Liverpool på teven....de MÅSTE vinna. Vill inte träffa Jethro på jobbet imorrn annars....
Han lär stå med sitt vidriga flin & bara....usch!!!


Puss på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Helene

Jag håller bägge tummar för er att båda!!! Fattar att man måste må skit att leva i ovishet, men som alltid så kommer det något bra med detta oxå!!! Bamsekram vännen, vet att du alltid håller dig flytande :-)

2009-01-19 @ 20:54:36
Postat av: Jenny

Usch vad jobbigt! Får hoppas att det blir som på volvo då. Där lyckades de ju bli av med böset och behålla de som var bra. Annars hade t.ex. C rykt också, för han är -03 och gränsen gick vid -01 egentligen.



Det är dags för fika snart tycker jag. Jag måste få se lillskiten igen. Det har jag ju inte gjort sedan hon var nyfödd. Vill se Camillas mage med! :-)

2009-01-20 @ 08:51:39
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0