30 års festen....

Nu är planeringen i fullgång....jag är superladdad!!!!

Vi var hemma hos Helena i söndags...vi tog en fika & planerade lite...
Vi är Helena, Jenny & jag!

Vår första tanke var att ha den på Långfredagen men vi kände att det blev för tight inpå & folk brukar vara bortresta under påsk så nu ligger planen att ha festen den  

FREDAGEN 1 MAJ!!!!

Vi kommer skicka ut inbjudningskort så det är bara att vänta...förhoppningsvis har vi inte glömt någon!
FÖRLÅT om vi har gjort det...våga höra av er isåfall!

Vi ska bjuda på mat....lite vin & öl...efterrätt....& lite underhållning....inget Big Beat för 12 000 kr blir det inte men ändå... =)

Jag vill ha ett TEMA men dte är lite svårt att få igenom det än så länge men skam den som ger sig... ha ha

Så jag uppdaterar under tiden.....

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Natta

jag är sååå LADDAD! =)

2009-03-10 @ 07:56:10
Postat av: Breding

Jag med! Blev super glad när jag fick ditt SMS.



Kram

2009-03-10 @ 08:11:52
URL: http://bucketlist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0