Blivande ledare = kaos!!!




Emellanåt kan jag får ett ANFALL på mina klasskamrater....

Just idag är ett sådant tillfälle.....

Vi arbetar med ett Projekt i Logistik...Logistik som är ett ämne som inte tilltalar mig som person...mycket matte & uträkningar.
Och jag ser oftast inte VAD jag ska sätta in varje formel etc...

= SVÅRT & RÖRIGT!!!!

Och då vill jag att man ska gå  långsamt fram så att jag fattar VAD jag gör etc...

Idag....*suck*....5 pers...fem olika viljor...5 olika syner att se på samma sak...

FY FAN!!!!!

När jag tror jag fattar börjar nästa person babbla & jag har tappat bort mig...& när gruppen nästan är enade kommer Processsorn (han som tar 200 år på sig att tänka på alla detaljer!!!) med sina invinklar....*stöööööön*

JAG BLIR GALEN!!!!!!

Idag tog jag en 10:a & gick från bordet....& köpte mig en kaffe....var tvungen att komma bort från ALLA!!!!!

Ja jag vet att "svåra personer" (som inte är som jag) är utsända att träna på MEN ibland blir det bara för mycket att träna på....& då rymmer jag hellre!!

Så...nu är jag på jobbet igen...goa Volvo...snart skajag ta fram uppgiften & se om jag kan förstå själv...
Men jag känner på mig att jag måste gå ner i förrådet ikväll & leta fram FETA Prod.ekonomi pärmen!!!

Imorrn är vi lediga....träffar dem inte förrän på måndag....känner att det behövs ett låååååångt break!

ha ha!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0