Fullspäckad helg....


De två huliganerna på bio....


Idag kl 06.00 började Mange på Akzo här i Stenungsund.....några trodde att han skulle till EKA i Bohus men det var fel. Han sökte dit med men fick i Stenungsund....

Så denna helgen är det jag & prinsessorna för hela slanten....eller nästan iallfall.

Ikväll ska jag på tjejmiddag med töserna i klassen....ska bli kul. Vi ska hem till Irena, hon bor vid Eketrägatan typ...

VIsste för inte hur jag skulle lösa allt med barnen etc men mamma & pappa ställer upp...GULD VÄRDA!

Sen efter tjejmiddagen åker jag hem till mamma & sover över där med tjejerna....så slipper mamma & pappa gå upp mitt inatten på söndag...(kl 06.15 typ då Nova alltid vaknar!)

Idag ska jag först ner till Torget när de öppnar....har sett ett par skor som jag vill ha & de är på rea nu så....jippie!!

Sen ska jag till Ulle på födelsedagsfika vid 13.00....hade tänkt att hinna till herrarnas SIF match idag för "Haralds" lag möter SIF men jag tror verkligen inte att jag hinner detta....synd!

Så hem till mamma & lugna ner mig lite innan jag drar intill stan & töserna!!!

På söndag ska även huliganen Alex vara med mig & tjejerna...Helené & Dennis ska ner på TUR mässan en sväng & Alex ville gärna vara med oss så självklart....han & Tindra är helt galna när de är tillsammans!!!!

Så min helg är planerad in i minsta detalj kan man säga...som vanligt! =)

Ha en bra helg alla!!!

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0