Grå dag...




....inte så att vädret var grått utan för idag fick 350 pers sin delgivning på Volvo Lastvagnar!!!
Mange fick sin...men han är rätt nöjd för han har ju jobbet på Akzo  =)

Manges kusin Daniel var pers 349 på listan....kul!
Det var visst många som började den 15 maj 2000...& Daniel var nog för ung.
För det är ju så...är det många på samma datum & gränsen går där så blir de som är äldst kvar!
Det kan vara så att din kompis är 2 dagar äldre än dig...då får han vara kvar & du får gå!!!
Undra hur nöjd man är på mamma & pappa då   =)

Inte kul för Daniel....han & Christina fick ju Hannah4 veckor innan vi fick Nova!!!

Ja ja....man får se det positivt...även om det är jobbit.
Hade man inte blivit varslad så hade man inte tagit chansen att prova på nått annat jobb, som kanske t.o.m är bättre än det man har nu....även om man inte tycker det just nu!

vet att jag själv inte är varslad...& visst lätt för mig att säga....näe det är inte lätt för mig att säga så men man måste se det positiva annars trycker man ju ner sig själv i skosulorna & då böir ju livet ännu värre.

Släpp Offer-rollen & ta fram Kämpen i dig!!!!

jag kommer också bli varslad.....det är fortfarande 140 överanställda....& nu är gränsen för mig asnära.

Nu var det 15 maj 2000...jag har 4 okt 1999!!!
Säger bara....det är inte 140 pers där emellan!!!

Bara att hålla tummarna!!!

ALLT ORDNAR SIG!!!!!

Till alla er...underbara vänner på Lastvagnar som idag (& innan med som blev drabbade) även om det inte är värt ett skit så finns ni i mina tankar.....!!
jag kommer verkligen sakna era ansikten....!!

Fy fan!! Detta suger!!!!!



Måste sluta med nått positivt....

Idag var jag hemma med Nova!! Mysigt!
Vi var & fika med födelsedagsbarnet Johan på Espresso House innan vi hämta Tindra på dagis!!

Det var det som var mysigt idag!!!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att han fått nytt jobb redan, så för honom kanske detta bara var bra. Ibland vågar man som sagt inte ta steget förrän någon sparkar en i häcken.



Det är väl inte så troligt att de sparkar dig nu när de just utbildat dig och gett dig nytt jobb?

2009-03-05 @ 09:11:49
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0