Intuagera


....så heter min lärare Anders Gustafsson....& hans Helens företag.

Anders är den BÄSTA läraren jag har haft....& då menar jag verkligen den BÄSTA!!!!
Ni kan läsa mer om honom på deras hemsida...sprid gärna den hemsidan vidare till nära & kära!

Det de fokuserar på i sitt företag är ledarskap & gruppdynamik!!!

Och om man vill ha hjälp med detta är han THE MASTER!!

Visst är jag lyrisk & höjer honom till skyarna men det är sant!!!!!
När Ni träffat honom så fattar Ni vad jag menar!!!

OUTSTANDING!!!!!!

Så gå in på deras hemsida & titta.... http://www.intuagera.se  ....& de vill gärna ha feedback på sidan. Så maila & säga om det är nått de borde ändra eller vad som verkligen är bra!!!

Det Anders inte gillade md hemsidan var att hans ansikte var med överallt   =)
Så jag ska göra honom ännu glader....ha ha....se nedan!!!

KRAMAR  =)




HÄR ÄR HAN!!! VÄRLDENS BÄSTA ANDERS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan jag byta plats på lördagen och söndagen?

2009-03-05 @ 13:56:04
URL: http://buckelist.blogg.se/
Postat av: Millan

Vilka jäkla öron... Jag kan flyga jag är inte rädd.. :)

2009-03-08 @ 10:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0