Logistik....




Läser Logistik i skolan nu....suck....så jävla invecklat!
Det är verkligen inte mitt ämne!!

Matte & skit....fan!

Vi jobbar som tur är i projekt så jag kan ta ´hjälp av mina gruppmedlemmar men fan vad "pom-pom" jag är i huvudet när det gäller detta ämne...

Räkan ut beläggningstimmar på en maskin....hur många målarburkar får plats på en pall...& när ska du beställa mer pallar...& tänk på att du tjänar på om du beställer 10 pallar..ska du använda beställningspunkt eller beställningsdatum..
& räkna ut hur mycket ditt & hur mycket datt...

.....blablalbalbalblablablabla......

Ja ja...5 veckor kvar!
Måste bara ändra tänket i min lilla hjärna...att jag verkligen vill lära mig detta!!


JAG VILL LÄRA MIG DENNA SKITEN!!!
JAG VILL LÄRA MIG DENNA SKITEN!!!
JAG VILL LÄRA MIG DENNA SKITEN!!!!



...kanske ska jag ta bort "denna skiten"  ha ha

Ha en bra dag alla!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maria Rundberg

Fattar att du tycker det är svårt.. Gick en två-dagarskurs om sånt, då kom jag på varför jag hatade matte i skolan=) Kämpa på!!!!!!!!!!!!! Puss

2009-03-16 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0