Logistik...jag börjar gråta snart....


Våran underbara bok.....



Fy Fillefjonk....fattar ingenting av vad vi gör...det är så ologiskt för mig...

Sitter i köket...böcker högt & lågt...datorn på...excel framme...läser hur Mattsson har gått tillväga för att kunna göra samma sak själv....

FILLEFJONK!!!!

De andra i gruppen kan detta i huvudet....jag måste sitta & läsa samma sak om & om & om igen....annars glömmer jag hur man gör....

DET ÄR INTE LOGISKT FÖR MIG!!!!!

Sa precis till Mange:

Jag tror snart att jag börjar gråta...för jag är så frustrerad på att jag inte förstår!!!

Jag fick en kram...underbara Älskling...tack!

Men jag enveten som jag är så ger jag mig verkligen inte....grrrrrrr..fillefjonk....!!!


Återkommer om hur mitt sammanbrott kryper närmare...ha ha!!

kramar

Kommentarer
Postat av: cattis

men inte visste jag att du tyckte det var så hemskt :S förlåt jag bara tjatade på! Hoppas det känns bättre inför tentan nu på torsdag!

2009-04-06 @ 21:02:43
URL: http://cattitzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0