Nova på led.utbildning



Idag lämnade jag Tindra på dagis 06.30...hon började fulltid idag pga våran arbetssituation.
Hon är för söt...när vi kom till dagis & hade gått in genom grindarna vänder hon sig till mig:

"-Mamma! Jag är glad nu!"

Jag skratta....vad bra....kändes hur bra som helst att lämna henne. Hon var hur lycklig som helst.
Och sen när hon kom hem frågade jag henne vad hon gjort...

"- Jag åt fil. Sen mat. Och sen mat igen...."

Ha ha....när hon gick sina 5 tim om dagen fick hon ju bara lunch...nu tyckte hon att bara att hon åt hela tiden!!
Underbara unge!


Lill-skruttan Nova då...jo hon fick följa med mig till skolan. Usch vilken ångest jag hade när jag åkte till skolan.
Så mycket tankar.
Hon är ju jättesnäll & alltid glad MEN tänk om hon hade en pissdag just idag....

Men jag oroade mig i onödan....hon var hur underbar som helst!
Charmade alla....t.o.m Mattsson! Han var hur gullig som helst med henne....hon gillade honom. Skulle sitta i hans knä mm.
Hon busade, satt i olika knän...drog Elin i håret....gömde sin napp i Åsas urringning...satt på golvet & lekte & gjorde sina små tjut emellanåt....sen sov hon någon timme...sen samma visa igen...sen sov hon nån timme....
Näe hon var toppen!!!
Däckade nästan med en gång när vi åkte hem.....

Tack alla underbara klasskompisar...& Anders för att Ni tyckte det var okej att hon var med.

kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att du kunde ha med henne!



Det är en tjej i min skola som är gravid nu. Undrade just hur hon ska lösa det? Det hade ju varit grymt om hon också fick ta med den lill*, så hon slipper hoppa av.

2009-03-31 @ 09:40:59
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0