Nya möjligheter!




Igår fick Mange ett samtal från Akzo där de ville att han ska börja jobba hos dem helst i mitten av mars!!!!
Jättekul men samtidigt rörigt!

Han kommer jobba 5-skift & det rör ihop lite saker med barnen & mitt jobb mm.

Det är faktiskt bara just nu framtill semestern som det är lite problematiskt för i höst så går ju Nova på dagis & det underlättar ju betydligt!

Just nu behöver vi stöttning av våra familjer med att passa barnen....OM inte jag ska vara hemma!
Och det funkar ju sådär bra när jag ska få en bra start på mitt nya jobb i mitten av april...& hade tänkt gå in & lära mig några balanser när vi har Logistik lektioner som vi ska läsa på distans.
men men...livet är ett givande & tagande!


Så det är blandad känslor.....men varslad blir Mange fr Volvo iallafall....det är 15 maj 2000 som är brytgränsen!
Så han var inte ens nära....sen är det Processoperatör som han vill jobba som...som han är utbildad till.

Jag känner (som i höstas) att han ska ta jobbet....vem vet om en sån här chans kommer igen.
Det är inte så att det flödar om välbetalda jobb.....sen kanske det blir så att jag får jobba på Volvo med 20% mindre lön!

Facket godkände nån deal med regeringen igår...är inte så insatt. Men det behöver jag inte för Robban jag samåker med har stenkoll på allt...& då menar jag allt!!!
Tror han läser varenda grej ang Volvo som skrivs i dessa tider!!!!

Men han är en liten nervös man också så......& han & Anna ryker i nästa varsel oxå så det blir bara jag & Nicke kvar!!! =)


Men som sagt....
ALLT ORDNAR SIG ALLTD. DET TAR IBLAND LITE TID!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vad tråkigt! Det går rykten om att PV ska gå ner i tid också. Hoppas det, för det är bättre än varsel i alla fall.

2009-03-03 @ 08:43:53
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/
Postat av: Millan

Jag tar ju Nova... Måste ju vänja henne me hästarna så hon blir välförbered inför sin uppväxt... Fixar lilla syster... :)

2009-03-08 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0