SIF töserna...I like!!!




Kom precis hem från fys träningen med SIF tjejerna....

Fan vad bra de börjar bli....tror jag har nått fram med mitt budskap...att smekmånaden är över & vad jag tolererar & inte...

Har sagt till Henke att han får säga till mig om jag går för hårt fram....är ju van vid satsande div 1-tjejer...inte div 3!
Viss skillnad...men roligare & jobbigare!

Jag har krav på dem....& de börjar förstå nu att det  går inte att maska, blinka lite med ögonfransarna etc för det biter inte på mig som på de andra gubbarna i ledarstaben...

Ha ha....men vad de har försökt!

Har några regler som jag påminner dem om varje vecka på hemsidan:
1. Kan du inte komma så ring eller sms varför INNAN kl 15.00
2. Har du en kråka i näsan kom ändå för du kan hjälpa till med andra saker.
3. Känner du att du inte VILL, att du är negativ etc, stanna hemma då & pilla navelludd, men ring/sms mig!!
4. och på träningen vill jag inte höra orden: JAG KAN INTE!!!! trött på negativa tjejer som gör sig själva till Offer!! *suck*

Hårt???
Nja....men det är dags att de börjar ta lite ansvar själva!
Dalta med dem kan deras föräldrar göra om de vill...inte jag!


Idag var det andra veckan i rad som de verkligen gav järnet på fysen!!
Jag säger det till dem...& jag säger speciellt till de som varit under all kritik innan att jag ser att de ändrat attityd.
De ler & blir glada....& det resulterar i att de ger ännu mer & då blir jag ju glad!!  tänk vad bra allt blir!!

jag har även börjat köra positivt tänkande med dem....efter varje tr jag är med på ska de fylla i en lapp som jag har med mig. På den lappen ska varje tjej skriva 2 saker som gick bra på tr & varför det blev så bra!

Ibörjan var det katastrof men nu börjar det ta sig mer & mer....jag lägger sedan in det i en excelfil som jag har på min dator med en flik för varje tjej...& det är kul att se skillnaden från i nov när vi börja & nu!

har kört med mina målvakter som jag har haft innan & det har gett mycket bra resultat!!!!

Näe nu ska jag lägga mig....trött som fan....!!

Ha det bra alla!!!


Kommentarer
Postat av: natta

vera is the devil in disguise :)

2009-03-06 @ 07:55:27
Postat av: kicki

Shit Vera.. haha fan va ja längtar att få bli tränad av dig... min egna idol e du :D saknar dig

2009-03-07 @ 23:13:03
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: NIna

ja å va tycker vi om den där sabla boken? haha ;)

ja natta, vera is the devil!!

men en ganska bra sådan :)

2009-03-10 @ 21:45:44
URL: http://brannehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0