Tindra första biobesök




I söndags gick vi på bio Tindra & jag....vi hade även med oss min kusin Helené & Alex.
Vi var på Fregatten & såg "Pettsson & Findus" nya film GLÖMLIGHETER!!!

Hon var sååååååå duktig....satt där med blicken fokuserad på bioduken & rörde inte en min.
Ja hon rörde ju en min för hon käkade ju konstant chips...ha ha!!

Hon käka även upp Alex chips...eller han gav henne typ halva sitt Pringles rör tror jag...så snäll!!!

Filmen var 67 min lång & hon klara NÄSTAN hela tiden....när det var 10 min kvar fick hon myror i brallan & skulle sitta i mitt knä....
Men det var inte bra så hon kröp upp hos Helené & satt där de sista minutrarna....
Så duktig!!!

Så detta får vi göra om, eller hur Alex...vet att du läser min blogg.
Och jag ska försöka att inte skriva några svordomar...ha ha!!

Puss Puss på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0